Bekeravontuur voor D1 ten einde

Goy 't D1

D-pupillen, D1, Groep 2 15

24 maart 2016 18:30

Terwijl de meeste mensen wilden gaan eten stonden de jongens van de D1 op het parkeerterrein van de Hokhorst klaar om te vertrekken naar 't Goy voor een bekerwedstrijd tegen 't Goy D1.
Meteen na de aftrap werd al duidelijk dat deze 2 teams aan elkaar waren gewaagd. Maar net voor rust was het 't Goy die de eerste treffer maakte en stond het 1-0. Na de rust kwam Renswoude beter  uit de startblokken en ze waren dicht bij de gelijkmaker, maar de bal ging het goal niet in.  Maar de jongens van Renswoude gaven niet op en bleven doorzetten voor de gelijkmaker, maar gedurende de wedstrijd waren daar dubieuze beslissingen van de scheids in het voordeel voor 't Goy. Terwijl de supporters van Renswoude de jongens goed aanmoedigden viel daar toch de 2-0. Trainer Jan paste enige aanpassingen toe om toch te hopen dat er 2 doelpunten bij gemaakt konden worden. En de jongens deden er alles aan en net voor het eind was daar balverlies op het middenveld en daar profiteerde 't Goy van en zette de stand op 3-0. Dit was ook de einduitslag, de jongens van Renswoude hebben goede vechtlust laten zien en hebben er alles aangedaan maar helaas is het bekerverhaal hiermee afgelopen.