Renswoude verliest verdiend

Onder 15, JO15-1, Groep 3 08

3 september 2016 11:00

Mark Goes

De 2e bekerwedstrijd stond op het programma. Nadat vorige week de 1e bekerwedstrijd werd gewonnen tegen Wasmeer, moesten de jongens vandaag tegen Hooglanderveen JO 15 -1 de 2e bekerwedstrijd spelen. Meteen na de aftrap was de 1e kans voor Luc maar die trof de paal, dat was tevens de enige kans voor Renswoude in de 1e helft want Hooglanderveen had de overhand en binnen 5 min stond het dan ook 0-3. Voor de rust maakte ze ook de 0-4. In de rust werd er in de opstelling verschillende wijzigingen gedaan. En dat resulteerde zich in de 2e helft dan ook want er werd beter gevoetbalt door Renswoude maar de kans om te winnen was heel klein. Hooglanderveen kwam op 0-5 en doordat de jongens toch niet de 0 wilden hebben gingen ze er vol voor om toch te scoren en dan werd gedaan net voor het eind scoorde Sven de 1-5. Hooglanderveen heeft  deze bekerwedstrijd verdient gewonnen, de jongens gaan van de week weer lekker trainen en dan staat er zaterdag de 1e compititewedstrijd op het  programma. Om 10.00 spelen ze thuis tegen VV Scherpenzeel.