Renswoude wint in slechte wedstrijd

GVVV JO15-2

Renswoude JO15-1

... (schot)
Assist: Luc Vink
... (schot)
Luc Vink (schot)

Onder 15 zaterdag, JO15-1, 2e klasse 15

1 oktober 2016 8:30

Er moest een uitwedstrijd gespeeld tegen GVVV uit Veenendaal. Dit moest vroeg in de morgen gebeuren, 8:30 en dat bleek ook want binnen 2 min. stond Renswoude al achter. Er werd slecht gevoetbalt en er waren een aantal kansjes, ook voor GVVV maar Jordy had een paar prima reddingen. Net voor de rust bracht Breus de stand tot 1-1.
Na de rust werd het voetbal er niet beter op  maar als snel stond het tot 2-2. Met nog 20 min. te spelen begonnen de kraaien beter te voetballen en dat resulteerde  zich in 2 goals van Joshua. Renswoude bleef daarna druk zetten en  Luc zette net voor tijd de stand op 2-5.
Dit was niet het beste voetbal wat de jongens hebben laten zien maar de 3 punten nemen ze toch mee naar Renswoude. Volgende week staat een thuiswedstrijd op het programma tegen de Vogels uit Scherpenzeel.