(Hoofd)trainer

01-03-2024

Trainer JO19

De voetbalvereniging Renswoude uit het gelijknamige kasteeldorp is een ambitieuze vereniging met een bloeiende jeugdafdeling. Wij zijn voor komend seizoen op zoek naar een trainer voor ons JO19-1 elftal.

De JO19-1, een nieuw team binnen de jeugdafdeling, is een belangrijk team voor Renswoude waarbij doorstroming vanuit de jeugd naar het 1e elftal een speerpunt is. De trainer zal een belangrijke rol spelen in de doorstroming van talentvolle jeugd naar de seniorenselecties en heeft daarom intensief contact met de TC jeugd, de hoofdtrainer van het 1e elftal en de trainer van het 2e elftal.

Wij zoeken dan ook een trainer die graag met jonge voetballers wil werken en de jeugd binnen onze dorpsclub klaar wil stomen voor het eerste elftal. Een aantal spelers traint op de donderdag mee met de selectie.

Taken en verantwoordelijkheden:

• Verzorgt de trainingen op de dinsdag- en donderdagavond en coacht de JO19 op wedstrijddagen.
  • Werkt nauw samen met de trainer van het 1e en 2e elftal.
  • Speelt een belangrijke rol in de doorstroming van talentvolle spelers naar de A-selectie.

Vereiste competenties:

• Is minimaal in het bezit van trainersdiploma UEFA-C (TC3).
  • Ervaring met jeugd elftallen is een pré.
  • Is ambitieus om spelers en zichzelf verder te ontwikkelen.
  • Communiceert gemakkelijk en eerlijk met spelers, begeleiding en overige betrokkenen.
  • Heeft goede sociale vaardigheden en toont betrokkenheid bij de hele vereniging.

Wat bieden wij:

• Een fijne werkomgeving bij een ambitieuze vereniging.
  • Een jonge leergierige selectie.
  • Mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen.
  • Een goede beloning afhankelijk van niveau en ervaring.

Als je interesse is gewekt, dan zien wij je sollicitatie, voorzien van je motivatie en CV,  graag tegemoet.
Deze kun je richten aan Paul Daalmeijer ([email protected])

Jeugd TC voetbalvereniging Renswoude

Flyer_trainer_JO19.jpg